Kristína Striešková Rôzne

Výpadok internetu: Zlosť, stres, nadávky

Desiatky rodín v dolnej časti mesta Zlaté Moravce ostávajú tretí deň bez internetu. Niektorí užívatelia výpadok prirovnali k prírodnej katastrofe. Napriek snahám sa poruchu odstrániť ani dnes nepodarilo. Kroky konateľa firmy sprostredkujúcej internet

Tri dni je raz veľa, hovoria vystresovaní a zlosťou prekypujúci zákazníci. Reakcie prišli okamžite. Na adresu sprostredkova­teľskej firmy sa zosypali nadávky. Vinníkom je vraj počasie.

Zhruba 50 zákazníkov spoločnosti Cheapnet prevádzkujúcej internetové pripojenie zostalo v dolnej časti mesta tri dni bez internetu. Reakcia protestov prišla už na druhý deň, no na tretí deň bola tvrdšia ako obvykle. Ľudia volali – hromžili, nadávali. Nahnevaní boli hlavne tí, ktorých práca cez internet živí, študenti nevynímajúc. Internetové pripojenie je káblami zo strechy na strechu. Na dôvod výpadku sme sa opýtali konateľa spoločnosti Ivana Csakaya.

„Poruchu sme zaregistrovali 31. mája u 50 našich klientov. Problém je v tom, že káble sú po strechách a nie v zemi. A hoci sú upravené takým spôsobom, aby hocijaké nepriaznivé poveternostné podmienky na káble nevplývali, sú pripevnené na špeciálnych lankách a sú uzemnené, aby proste sa im neublížilo, predsa sa to stalo. Poškodil sa jeden kábel a proste natiekla voda doňho, potom to skratovalo a vypadla sieť.“

Csakay je dôsledný, zavoláte a on do pol hodiny príde, hovorí poškodená zákazníčka. Bola by škoda, keby sa pre slovnú prestrelku narušili vzťahy. Jeho snahou je dať všetko čo najskôr do poriadku. „Je mi ľúto, že toľko našich zákazníkov zostalo bez internetu. Tieto problémy sa vyskytli na dvoch miestach ulíc Ul. 1. mája, Staničnej, Nitrianskej a Kalinčiakovej.“ Napriek všetkým opatreniam sa to stalo a firma si chybu priznala. Dôvodov zlyhania bude asi viac ako len silný vietor a dážď.

Problém nahláste operátorovi[/si­ze][/color]

Ak vám prestane fungovať internet alebo mobil, okamžite nahláste poruchu operátorovi a zapíšte si aj presný čas, kedy ste ju ohlásili. Pomôže vám to pri neskoršej reklamácii. Do reklamácie napíšte dni, v ktorých vám daná služba nefungovala a požiadajte o poníženie faktúry o danú čiastku.

Anna Mondočková

Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM